Cerita Fadzlina

Isnin, Oktober 09, 2023

THANK YOU FOR THIS WEEK!

 3.30 pagi and aku baru siap kira berapa leads untuk minggu lepas. Total semua leads yang masuk 230 leads. Numbers yang besar tapi yang no respond pun besar. Normal la tu.

so kesimpulan untuk minggu ni is hectic week. Why hectic? Sebab aku non stop tengok fon and laptop. Kadang waktu makan pun, aku tengok fon. Sampai kan abang aku cakap "relax. kau tu manusia, orang faham kau manusia, kau kena makan, kena mandi, mw masak, ada aktiviti, relax." 

Entah lah.. aku pun tak faham kenapa sampai macam tu sekali. Mungkin sebab bad experience sebelum ni kot. Aku lambat balas chat customer, bila balas customer cakap "sokay, saya dah order dengan orang lain".Tbh, aku tak kesah and tak marah.

Btw, aku masih open untuk siapa yang nak daftar untuk belajar Mandarin dengan aku. Cumanya, sorry kalau lambat balas, tekan je sini.

Bye. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan