Cerita Fadzlina

Selasa, Ogos 09, 2022

Love exist?

 Someone pernah tanya aku, 'why aku tak cari boyfriend after putus dulu?' On that time aku jawab sebab aku malas. Tapi tu jawapan 2-3 tahun yang lepas.



This year, aku macam ingin mencari, tapi dalam yang masa, aku berfikir 'maybe pernikahan dan perkahwinan bukan untuk semua orang'. I do trust in love bahkan aku percaya true love tu wujud. Tapi mungkin aku tidak jumpa, takkan jumpa or belum jumpa.

Sometimes adalah jugak menjelma di fikiran aku untuk try twtjodoh yang femes di twitter tu, tapi aku rasa 'tak perlu dulu kot' Mungkin sebab aku fikir  my age masih okay la untuk single lagi. (no hate sebab aku pun selalu rt orang yang mencari jodoh di situ)

Tapi di satu masa yang lain, aku takut untuk in relationship lagi. Yes, kita akan belajar dari kesilapan yang lalu. Tapi mungkin kita akan terbuat kesilapan di masa lalu jugak kan. Ada sikit la kemungkinan (bagi aku). Dan benda tu yang aku takut and i choose untuk menyendiri lagi di umur sekarang.


Tak faham kan. Yes. Aku pun tak faham. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan