Cerita Fadzlina

Rabu, Mei 25, 2022

SCAMMER LAGI DAN LAGI

Actually kan, aku nak sangat cerita about this one girl yang cantik tapi kerja asyik tipu orang je. Dia buat bisnes, lepas tu bukak business opportunity untuk orang lain gain income. Tapi dia jahanamkan team dia ni dengan tidak post item yang dah di beli. 

Aku percaya dia sebab dia memang nampak menyakinkan di social media dia. Aku follow dia sebab dia pun BC mary Kay and dia memang aktif di Mary Kay.

Nak je aku tekan button post since aku dah siap lama tulis pasal benda ni, tapi aku pun tak tau kenapa aku ni terlebih kepintaran untuk tak post. Padahal aku tau dia bukan scam aku sorang. Dia dah scam ramai orang. Bahkan, dia scam orang dari sebelum dia start her own business  (ni pun aku tau lepas aku kena scam sebab aku check number dia di GetContact). Tapi since dia bukan scammer yang aktif (means that ikut suka dia la nak scam orang ke tak) tapi tetap jugak ada orang tak dapat barang yang dah di bayar.  




Tiada ulasan:

Catat Ulasan