Cerita Fadzlina

Rabu, Ogos 25, 2021

I'm back with Grey's Anatomy.

Guess what? Me and Grey's Anatomy dah season 16. Aku pun tak tahu why aku boleh tengok. yes. Aku stop lebih kurang one month lepas habis Season 11. And aku start last week or two weeks ago Season 12, and now aku dah Season 16 Episode 4. 

Awal-awal memang aku rasa tak nak habiskan cepat. Tapi tadi while aku tengah masak for my dinner, aku terfikir,"Aku kena habiskan awal, if not, semua kerja aku tergendala" So aku decide untuk habiskan secepat yang mungkin. So that, bila another episode available, aku boleh tengok and teruskan kerja aku macam biasa. Or maybe aku boleh tengok another movie. Sebab sekarang kepala otak aku memang dengan Grey's Anatomy. 

Maybe another reason why aku sambung GA ni, sebab aku tak jumpa movie/drama yang best. And aku bosan, So aku tengok je la GA ni. 

And yeah, aku masih m,encari movie/drama yang boleh masuk dalam list aku untuk aku tengok bila aku free. Recently aku baru ada satu which is Good Doctor. Yang American punya. Bukan Korean. And ada jugak few korean movie yang aku pun tak tau bila aku akan tengok. Tapi dah masuk dalam list jugak. Tapi ASAP macam Good Doctor. Tapi aku rasa maybe Good Doctor pun aku akan lambat tengok. 

And hari tu aku ada terjumpa satu video dekat Tiktok, Pelakon dia sama dengan GA tapi bukan about Doctor tapi pasal firefighters. And that drama is spin off dengan GA. Dalam tu ada Ben Warren (husband kepada Dr. Bailey dalam GA) yang mana seorang surgeon tapi beralih arah menjadi fire fihjter after scene kebakaran di hospital. Lepas tu ada Little Tuck (anak kepada Dr. Bailey). Kalau tengok daripada 1 minutes scene dalam tiktok tu, macam best. Harapnya best dan tidak membosankan di awal rancangan. Btw, tajuknya ialah Station 19.





Image result for station 19
STATION 19 is the second spin-off show riding off the success of Grey's Anatomy. Station 19 follows the lives of the men and women who work at Seattle Fire Station 19 while Grey's Anatomy follows the medical staff at Seattle's Grey-Sloan Memorial Hospital.



So yeah..macam menarikkan. We'll see later.

OK bye..saya sambung dulu GA saya.. BYEEEEE


________________


Do Support my small business;
 Hijab : Fadz.Attire
Scrunchies : Scrunchies.tts
Mellow Crunch : MellowCrunch_KK

Reach Me!
Instagram : Fadzlina Hamali | @fadzlina.hamali


Tiada ulasan:

Catat Ulasan