Thursday, December 22, 2016

Hancur berkecai

Assalamualaikum and hye..
Asyik Update blog je kan kerja Lyna ni.

Kali ni Lyna punya update jiwang sikit..sikit ke?

Lyna tak sengaja nak scroll album kat dalam blog ni tadi..Just nak tengok gambar apa yang ada dalam blog ni kan. sedang asyik Lyna scroll benda alah kat bawah ni *gambar* Lyna terjumpa satu gambar seseorang .


"This is your first picture that u gave me 5 years ago". Itu je yang keluar dari mulut Lyna. I thought I already throw all your picture rupa-rupanya ada pulak tertinggal dalam blog ni.  and that's the only picture that I have. I don't know macam mana nak hilangkan gambar tu daripada blog ni. Or maybe I'll just biarkan dalam tu.

To be honest it's hurt to let you go away from my life. Tapi apa yang aku boleh buat. Aku biarkan kau pergi dari hidup aku dan biarkan hidup aku perlahan-lahan hancur. Tapi satu ayat aku simpan dalam hati and aku pasak dalam kepala otak, aku kena buktikan dekat kau yang aku boleh bahagia even without you.   


lagu ni yang berkait rapat dengan cerita hidup aku.Aku tak mampu nak teruskan menaip.😕😕

No comments:

Post a Comment