Cerita Fadzlina

Isnin, Ogos 17, 2015

New look by ZALORA

Assalamualaikum nd hye readers..
Dah lama Lyna tak hapdet blog macam bulan-bulan yang lalu kan. Sorry lah..A bit busy sejak kebelakangan ni..


Mesti ramai dah yang tahukan pasal online shopping site yang paling famous di abad ini.Alaa ZALORA..kedai shopping online paling famous tu. Kalau mana yang tak tahu,Zalora ni jual fashion items untuk men and womens. And jujur Lyna cakap..baju dia semua cantek gilerr...kalau Lyna ni kaya..Lyna borong je semua.Tapi Lyna still study and tak kaya pun.
Lyna nak share kat korang pasal one of brands yang dapat perhatian dari wanita-wanita seantero dunia iaitu New Look.
Ok..
Kalau korang tak tahu New Look ni apa..Biar Lyna terangkan sikit lah pasal ni..
New Look ni ialah brand yang dikeluarkan oleh Zalora yang semestinya mengikut trend terkini and yang paling penting mana-mana perempuan akan kelihatan sangat cantik bila pakai .
Lawa kan baju-baju ni?
Inilah antara baju-baju Brand New Look..Boleh dipadankan dengan skirt atau seluar.
Then  boleh pulak match kan dengan handbag from brand New Look jugak.Confirm korang akan Nampak lagi gorgeous and of course elegance. Mesti perempuan lain pun akan cair tengok korang..Dah lah Cantik..bergaya pulak. Memang kelas lah you..

Tak lupa LBD or Little Black Dress.Well LBD ni kan..mesti ada untuk setiap girls at least one dalam closet . Lyna ada satu. Satu je la.. And pakai pun once a year I guess.

Cantikkan baju from New Look ni..rasa nak garab one cantik sangat. Cute and trendy.
And yang pastinya, New Look by Zalora ni di jual dengan harga yang sangat berpatutan.Semua orang boleh beli. So tunggu apa lagi..Check it now.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan