Monday, February 23, 2015

Rindu

Assalamualaikum and hye readerss..

Dah lama Lyna tak buat entry tengah malam.asyik buat entry siang je kan

Actually Lyna tengah install printer..lama so lyna updatelah blog Lyna yang tak lawa ni.Yang tak menarik.Yang busuk mashem ni .

Jarang giler lyna letak gambar dalam entry kan.salah satu sebab lyna jarang letak dalam entry sebab semua masuk google ..banyak giler dah gambar lyna dalam google..sampaikan angah pun pelik macam mana gambar adik kesayangan dia ni banyak dalam google..kalau lyna cakap blog memang kenalah Lyna dengan dia.

Rindu nak hapdet blog panjang-panjang ..tapi bukan sekarang nak lepaskan rindu..In Shaa Allah cuti sekolah bulan 3 nanti hapdet panjang-panjang..

Bye  dah ngntok...
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment