Friday, November 21, 2014

Hanya kerana Mesej

Rasa macam nak terjun bangunan je bila kena marah oleh orang yang di sayangi.

Nak nangis je bila baca text whatsapp dia yang dia marah aku..
Semua tak boleh..itu tak boleh ini tak boleh..habis tu apa je yang boleh..Penat lah setiap hari macam ni..nak lari balik ostel..ostel dah tutup..Hmm..nak terjun bangunan..masih waras...tak gila lagi sebab cinta.

Seriously..rasa nak nangis macam ni..Bukannya tak pernah kena marah oleh si dia..hampir setiap hari kena marah oleh si dia..tapi tiadalah rasa sampai macam ni sekali.*wipe tears*..ni baru kawan..kalau dah kahwin kena marah macam ni?agak-agak apa jadi..Nasib baik aku ni air..kalau aku pun api ...huh...naya...



No comments:

Post a Comment