Sunday, October 05, 2014

Cabaran 30 Hari : Task 23 :Pekerjaan yang Fadzlina ingin

Assalamualaikum and hye..before start..Lyna nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA..

Kayy...straight forward je laa..pekerjaan yang Lyna nak..since Lyna ni still bergelar student..so..ni kira macam cita-cita laa..

Lyna ni nak jadi model...tapi..konfen tak lepas..sebab tak cukup tinggi..tak cukup lawa...kayy..-sedar diri-

Tapi yang Lyna betul-betul nak jadi ialah Pensyarah Syariah...tapi sebelum nak jadi panjang ceritanyaa~~~~~

Pada awalnya Lyna nak jadi doktor..tapi..dah terlanjur masuk aliran agama..ingat nak jadi peguam syariah..dah salah pilih subjek..jadilah Pensyarah Syariah..Kalau tak pun apa-apa je lah yang ada kaitan dengan syariah..

Kalau tak dapat syariah pun..PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK...love kids so much...

And kalau tak dapat jugak....memang Lyna kakan jadi seorang usahawati yang berjaya...(padahal sambung je kerja mama)...kayy

Kayy..itu je...babaiii...ada banyak lagi harri kena hapdet...Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment