Sunday, September 07, 2014

Cabaran 30 Hari : Task 5 : 3 ucapan kepada bekas kekasih Lyna

Assalamualaikum and hye alls..Lyna dah buat task untuk hari 1,2,3,4 dan 6..why tak de 5?sebab ni Task yang ke5..*kenapa dah 6 dlu baru 5?Sebab Lyna start 6/9/14..sebab tu la Lyna buat task 6 dlu..and ini baru task yang ke5..

Task kali ni agak mencabar sikit dari yang sebelum ni Lyna buat..sebab nak buat kepada bekas kekasih..hoho..payah nii...tapi tak pe laa...demi CABARAN 30 HARI KELAB BLOGGER BEN ASHAARI..Lyna sanggup buat..cewahhh..

Kayy..Lyna nak cakap kat bekas-bekas kekasih Lyna *macam banyak je*..well..semua cinta monyet...yang cinta manusia punya 1 je...itu pun dah buat sebelum ni...hoho.

1)Terima kasih sebab hadir dalam hidup Lyna and ajar Lyna apa itu MENCINTAI

2)Semoga berbahagia dengan pasangan baru

3)Kalau kahwin jemputlah aku.Aku akan #memeriahkan# majlis perkahwinan anda

woahh..itu sahaja...baik kan ayat Lyna...*kenapa ada aku ada Lyna?*
Sebab yang Lyna tu untuk seseorang yang memanggil Lyna dengan nama Lyna..siapakah dia??Dia adalah Capital A..kenai tym PLKN..hihi..and he is a Chinese Boy..hihi..hebat kan Lyna..*tepuk tangan sendiri*..jangan marah. yang no 3 itu mamat-mamat tak guna yang telah mempermainkan perasaan aku..*wipe tears*..

Lyna rasa itu ja..soo..thank you for reading and good night love...Assalamualaikum

4 comments:

  1. InsyaAllah akan jumpa yang lebih baik :)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah akan jumpa yang lebih baik :)

    ReplyDelete
  3. sian ko, meh pokcik bagi ayat pengasih.... heh heh heh

    ReplyDelete
  4. ha ha ha..kesian ko dik.. jom akak bagi ko canti dan cun..

    jemput blogworking
    www.yatiadam.com

    ReplyDelete