Sunday, September 21, 2014

Cabaran 30 Hari : Task 21 : Tempat yang ingin Lyna pergi

Assalamualaiukum and hyepp..selamat petang...woahh..weekend..cuti ku dah berakhir..sat lagi nak gerak balik asrama dah....kejap je cuti ku kan...Xpe laaa...ni last entry...pastu offline...mengadap buku pulak dah lepas ni..mengadap kertas trial yang semua gagal.....

Actually..Lyna dah pernah buat pasal ni sebelum ni..tapi xpe laa...Lyna copy pasta je laa...bukannya malas nak menaip..tapi mengejar masa...yelahh..peraturan masuk asrama sekolah tak sama dengan peraturan masuk asrama universiti or kolej..so paham-paham je laaa...dah la tak boleh bawak fon..luckily dapat bawak lappy...advantage...

Jom start..
1)



-sumber Facebook-
Air terjun Angel ..kayy..air terjun paling tinggi di dunia...ktinggian dia 929m..terletak kat Venezuela...(btul ke ejaan)

2)
-sumber simomot.com-
hmm..yang ni pulak..AIR TERJUN NIAGARA...terletak di sempadan AMERIKA SYARIKAT-KANADA..gambar ni gambar tahun ni apabila air terjun ni jadi beku sebab musim sejuk..
-klik gambar untuk lihat dengan jelas-
cantik kan...kalau Niagara tak beku..


3)

-klik gambar untuk lebih jelas-
OPERA HOUSE...lyna tak tahu apa dalam ni..so lyna nk pi sini..nak tengok dengan mata sendiri..
terlEtak kat SYDNEY,Australia..hihi..

4)
nmpk tak...???ngee...last skali...ni la tempat yg WAJIB pergi..hmm..Muslim mana yang tak nak pergi kan..hope dapat bawa mama and abah sekali..AMIN...

CHOPPP...ITU SEMUA LUAR NEGARA..
DALAM NEGARA??

5)

hmm Cameron Highland...why???ntah laa...xthu npa nk pegi..
org ckap mcam kat kundasang..
arghh..nk pegi jgak.,.


6)
hmm..somewhere at Malaysia..Air terjun di PERAK..hmm..tak tahu la..
but ni laa...

7)
last but not least...nak pi semua pusat peranginan yang ada kat MALAYSIA ni..
hihi..meanss..segala pulau2 yang ada kat sini..

Itu la tempat-tempat yang Lyna nk pergi..bnyk kan...hihi...nak pergi tak kira la dengan sape pun...dengan family ke...dgn kawan kee...sendiri kee...'FAMILY BARU' kee...hihi...k...daaaa..bkan tempat honeymoon kayy...


kay laa..sehingga bertemu lagi..IN SHA Allah..hihi..Assalamualaikum..byeee...

p/s::Dear future husband..take note please yaaaa

2 comments:

  1. air terjun, berani ker nak panjat tu? hehehe tinggi, gayat

    ReplyDelete
  2. Hok tu air terjun lata kinjang dkt tapah perak.. Selamat datang :)

    ReplyDelete