Wednesday, September 17, 2014

Cabaran 30 Hari : Task 15 : Surat Kepada Seseorang

Assalamualaikum and hye...
Apak susah task kali ni...ye lahh..Lyna pernah bagi surat kat orang..paling-paling surat sampai kat umah and balas..tu je laa...nak mulakan tulis surat...tak tahu laaa...tak reti....takda pengalaman ....lagi pun zaman sekarang  ni kan..kalau suka chat kat pesbuk..weset,wasep,,mana dah pakai surat-surat la ni..tapi tak pa la...ku kuatkan jugak otak ku untuk berfikir sebelum otakku mengadap buku syariah lelama...


susahnyaaa..

kayy..

Assalamualaikum awak..
ye awak laaa...
terima kasih ye wak..
untuk apa?
sebab awak sudi jadi kawan saya..
awak sudi jadi telinga untuk dengar setiap masalah saya
awak sudi pinjamkan bahu awak untuk saya menangis
awak sanggup kurangkan ego awak bila dengan saya..
terima kasih sangat..
Saya tak tahu macam mana nak cakap dengan awak face to face
saya maluu!!
Terima kasih...

hmm..itu je yang nak Lyna cakap dalam surat Lyna kepada orang tuu...takyah mention la sape..nanti heboh lagi..satu dunia tahu....

kay laa..bye..jumpa lagi..Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment