Monday, July 14, 2014

Sekolah Baru

Assalamualaikum ...selamat pagi/petang/malam dan Salam Ramadhan...hmm..Lyna rasakan..ni post Lyna yang pertama untuk bulan Ramadhan ...nk ucap  SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA...ada tak yang dah putus??hihi..ok...Lyna yakin dan percaya yang orang-orang yang putus puasa itu atas sebab yang di benarkan,,, 

Hmm...hari ni Isnin kan...Lyna tak pergi sekolah...sebab..malas...*boleh pakai ke alasan tu?*..Actually..Lyna sakit dari hari sabtu lagi..asal puasa mesti sakit...hmm..takpelahh...kifarah dosa..

Lyna tak kenalkan lagi kawan-kawan Form 6 kat sekolah baru kan...so..hari ni Lyna nak kenalkanlah mereka pada blogger.com...*nak cakap pada readerss..takut xda readers plak kn...*
#klik pada gambar untuk lebih jelas ye sayang#



dua gambar diatas...dorg brgmbr tanpa aku...sebab aku masih kat surau..

ika-jejet-siti-Lyna
well...this is my class...agak hambar sedikit...

Ok laaa...Lyna kenalkan batch Lyna k...slalunya nama letak bawah gambar..but kali ni..letak dalam quotes..sbb..tak smua ada dalam gambar..

Lyna bahagi ikut sekolah k..
SMK Kota Marudu
1-Syauqi
2-Najihah
3-Analyn
4-Syahirah
5-Hafizah
6-Siti
7- Jaslyza
8-Ika
9-Faizmah
SMKA TUN SAID
1-Sharil
2-Saidatul
3-Dewi
4-Ira
5-Nadies
6-Naniey
7-Dayat
8-G-qah
SMKA TUN AHMADSHAH
1-Najid
2-P-jay
3-Ikmal
4-Lyna
SM(P)L
1-Pateng
2- QIdah
SMKA TUN SAKARAN
1-Mahirah
2-Ain Zafirah(kawan sekolah rendah aku)
SMALL
1-Ieyta
SMAKK
1-Kamal
2- Rosmanizam
SMK KUDAT
-1- Fifa
SMK TANSAU
1-Nadh
2- Rai


Nanti bila dah ada gambar semua baru lyna kenalkan sorg...hmm..tapi inilah...semua pun baru kenal...tapi tak sampai stgh tahun dah rapat mcam adik bradik...(putri je la..putra belum lagi)
hmm..k laa..byee...

Tnxx for reading deariesss...

No comments:

Post a Comment