Thursday, June 05, 2014

Homework

Assalamualaikum and hyep fellas..cuti dan homework tak dapat di pisahkan seperti isi dengan kuku..dakwat dengan kertas n watever..pandai pulak aku berkata-kata.. 
kayy...so form6 pun tak terlepas dari pada homework..kayy...homework Lyna ada 3 subjek..

 
Pengajian Am-Powerpoint(Ketua Audit Negara)                      -Mind map for each topik +nota ringkasSyariah-Khiar,Jual beli/Muamalat +NusyuzUsuluddin-tambah maklumat 
Hmm...xde lah banyak sangat ..tapi nak lawan nafsu bercuti tu menyebakan pekerjaan menjadi susah..

Pagi tadi pegi state library with Faiz sebab nak cari pasal syariah...humm...and the result is..AKU HAMPAAA!!!!buku yang di cari tak jumpa...='(...kayy...dah lah aku mengantuk pagi tadi..kena marah lagi dalam kereta...sampai kat library kerja tak siap...sabo je laa...*sigh*

Homework Lyna yang dah siap...Powerpoint..mind map dah gerak ...usuluddin aku tak tahu nak tambah pasal apa lagi..sebab aku baca semua dah ada..apa yg aku nak tambah pun aku dah tak tahu..Syariah ..I HAVE NO IDEA ....hmm..aku pun tak tahu...rasa macam nak tiruu je dengan orang punyaa...*sigh again*

hope adik-adik..dah siap homework yang kena bagi..bagi yang baru habis exam..janagn enjoy sangat..study jugak...yeee...babaii....gotta continue my homework...see u soon...Assalamualaikum and good nite,,





No comments:

Post a Comment