Tuesday, April 22, 2014

once upon a time~~~~


Assalamualaikum n hye all..hihi..lama sangat Lyna menyepi kan..hihi...xde lah menyepi sangat..actually ade je kat blogger.com ni..but cuma baca berita semasa jee...malas nak menaip.hihi..hmm..tajuk kat atas tu biar kan je eaaa...

Hurmm...sweet je kan starfish kat gambar tu...hmm..nak macam tu jugak...tapi tak kahwin lagi..mana boleh nak sweet-sweet sangat kan..hurmm..tak pelah ..*takpelah lynaa..nanti awak kahwin kayy*..hmm..macam sedih je kaann..agak-agak bila Lyna dapat kahwin ekk??nak kahwin awal jugaaakkk....

~amboii..gatalnyaa nak kahwin~ 
 #suka hati lah kalau nak kahwin awal pun..bukannya buat maksiat pun#
Bahagia je Lyna tengok pasangan yang kahwin awal ni..hurmm...tapi Lyna rasa parents Lyna takkan benarkan Lyna kahwin awal..hurmm..sabo je la ye Fadzlinaa..

Ade orang tu cakap..dapat Master @ phD baru nak masuk meminang..hmm berjanggut laaa...well..lelaki kan.. *sabar jela ye Fadzlina*..hmm...yaa..sabar..hihi...hurmm..well TAKKAN LARI GUNUNG DI KEJAR KAN..lagi pun ..Jodoh kan rahsia Allah..semua Allah dah atur...
soo..tak perlu nak cakap nak kahwin awal..hihi..*perli diri sendiri*..soo..Good night..Assalamualaikum..hihi..

No comments:

Post a Comment