Saturday, April 05, 2014

Impianku (Part 1)

Assalamualaikum and hye all..yeahh...sebelum tu....Lyna nak ucapkan selamat jalan kepada pelatih PLKN KUMPULAN 2 SIRI 11/2014 seluruh Malaysia...kayy..jangan menyesal pergi PLKN..tapi menyesallah kerana tidak mengikuti PLKN...hihi..sebab PLKN TERBAEKK..!!!haha...

okay...back to topic..ngee :3..ermm..semua org ada impian kan..sama jgk la dgn diri ini..cehh..
since impian ni ada bnyk kn...so..ni kira impian lyna kalau nak pegi melancong..and FUTURE HUSBAND..TAKE NOTE PLEASE..haha...

1)

-sumber Facebook-
Air terjun Angel ..kayy..air terjun paling tinggi di dunia...ktinggian dia 929m..terletak kat Venezuela...(btul ke ejaan)

2)
-sumber simomot.com-
hmm..yang ni pulak..AIR TERJUN NIAGARA...terletak di sempadan AMERIKA SYARIKAT-KANADA..gambar ni gambar tahun ni apabila air terjun ni jadi beku sebab musim sejuk..
-klik gambar untuk lihat dengan jelas-
cantik kan...kalau Niagara tak beku..


3)

-klik gambar untuk lebih jelas-
OPERA HOUSE...lyna tak tahu apa dalam ni..so lyna nk pi sini..nak tengok dengan mata sendiri..
terlEtak kat SYDNEY,Australia..hihi..

4)
nmpk tak...???ngee...last skali...ni la tempat yg WAJIB pergi..hmm..Muslim mana yang tak nak pergi kan..hope dapat bawa mama and abah sekali..AMIN...

CHOPPP...ITU SEMUA LUAR NEGARA..
DALAM NEGARA??

5)

hmm Cameron Highland...why???ntah laa...xthu npa nk pegi..
org ckap mcam kat kundasang..
arghh..nk pegi jgak.,.


6)
hmm..somewhere at Malaysia..Air terjun di PERAK..hmm..tak tahu la..
but ni laa...

7)
last but not least...nak pi semua pusat peranginan yang ada kat MALAYSIA ni..
hihi..meanss..segala pulau2 yang ada kat sini..

Itu la tempat-tempat yang Lyna nk pergi..bnyk kan...hihi...nak pergi tak kira la dengan sape pun...dengan family ke...dgn kawan kee...sendiri kee...'FAMILY BARU' kee...hihi...k...daaaa..bkan tempat honeymoon kayy...

kay laa..sehingga bertemu lagi..IN SHA Allah..hihi..Assalamualaikum..byeee...













1 comment:

  1. dtg la semenanjung! haha.. cameron highland sgt best..banyak lg tempat tp kalau bab nature xboleh lawan sabah..

    niagara tu pon tempat yg sya teringin jugakkk.. cuba la tgok bandar petra kat jordan dgn burj khalifa.. cantikkkkk..saya mmg suka bab architecture yg gempak2 ni..

    terlebih eksaited bah komennya :D

    ReplyDelete