Thursday, December 19, 2013

Legaa

Assalamualaikum...uwwaa....leganya lepas dah solat sunaatt...lepas dengan Allah..yess..Allah ada sebab sendiri kenapa Dia bagi ujian kepada setiap hambaNya kan..mungkin dah lama sangat kita tak ingat Dia..Dia pun bagilah ujian..Terima Kasih Allah..

huhaii..awat aku x tdoq lagi nii..
haha..mata Lyna xnak tidur lagi..
-hoho..menagada-
Lyna bosan tgh malam nii..
sebab tulah update Blog..
hihi...niat tadi petang nak story pasal MrF..
tapi ubah fikiran...
hii..
nape ubah fikiraaannn??
suka hati laa nak ubah fikiran ke hape ke??
ni blog sapa??aku ke hang??
haa kn..
hihoo..
okay...klu ada keTYPOan ..mohon maap ya bapak-bapak..ibu-ibu
hoho

okaaayy..
DENGAN INI SAYA MENGUMUMKAN..
*cehh..mcam ape jee*








AKAN MULA AKTIF BERBLOGGING SEMULAAAA...
YEAYYYY..
*ade orang kesah ke?..aku tak kesah*









*jeng..jeng..jeng..*saspen je lbih..
nmpak gayanyaa aku kena belajar untuk gunakan BLOCKQUOTE...hoho...
betul ke dak ejaan nya itu..
kita hantam saja laa..
yeayy..
hhohoo...
sooo..apa kita nak cer malam ni?
cer hantu??
hoho..tak nak laa..cer hantu...
seghamm...dah lah tidoq sorg..
hoho
ermm..cer jiwang??
xdak bahan laaa...
*ehh..MrF kan ade..xkn laa xde bahan kottt*
ituu mister F aaaa...
aiyoo...saya jugak tia taw oo dia sudah hilang pigi mana...(dialek cina)
haghi tuu..waktu banjir adaaa..la ni banjiq dah sughut dia pun sughut sekali..

hoho...kayy..
tak perlu nak risaukan dia..
sebab Lyna sndiri pun dah tak kesaaahh pasal diaaa....
hoho...

kaaayyy...HIDUP MESTI DITERUSKAN MAAA..
hoho...
yesazzzz...
Lyna  kan ade FAMILY..ade GEGIRLS0913 yang owez support dari blakang..
N yess..VIENAA...
haha..good luck dear..Hari ni ambek result kan...akak nak jadi orang terakhir tahu result viena esok
hiii..
mngada...takyah laaa...
hoho...bukannya penting pun diri ini,...
hahahahahahaha...
kaaayyy...Mata still segar bugarr,...soo..apa kata ...kita menghabiskan masa yang ada ni..
hoho
*tdoq lpas subuh la nmpaknyaaa*
dengan..dengan..
*dengan ape ekk*..
haaa..suka hati korang laaa....
Lyna nk cari blog utk guna blockquote ...
al maklumla...belum celik blogg..
hahaha...byee..
see you thenn..
Assalamualaikum..
Good nite...Sleep well..
daaa~~



No comments:

Post a Comment