Monday, December 31, 2012

Post Terakhir pada tahun 2012

Hye and Assalamualaikum alls readers yg tercinta..
so...hari ni 31/12/2012 kan..hmm..hari terakhir dalam Tahun 2012 kan..hm..so Lyna nak ambil kesempatan ne untuk ucapkan..HAPPY NEW YEAR to all..
Hari ni..Blog lyna dah mncapai 110 follower dan post ini post yg ke 102...hehe..
hmm..Maybe..lepas ne Lyna xonline dah..but tengok lah dlu..esok Lyna dah masuk asrama...huhu..
hmm..MrF sekolah kot esok...rasa macam kejap je cuti..haha..padahal...lama giler...hmm..

Tahun 2012 ne lah paling banyak Lyna keluarkan air mata..kalau duduk sorg2..cepat je air mata mengalir..sampai kan..kawan2 smua rsau...hmm..but xrmai yg rsau..paling2 yg rsau..KinaJ..Hajar,,Effa,,see..smua dari kelas SINA..kelas Lyna...xde mknenye nk pduli kan org,..
haha..jahat kn Lyna..sape cakap Lyna baik??Lyna jahat sebenarnya.,,Lyna jahat sebab xnak kongsi pahala dengan org lain...haha..faham x??ok..kalau tak faham xpe...nnty mntapkan kefahaman tu ye...

Lyna pun xtau npe Lyna asyik nangis je...tringat kat MrF kot,,,ye la..dia kn mne nk ingat kat org..=P..hmm..Pasala MrF..bnyk yg tnya sape MrF??'awk syg ke MrF tu??''do u love MrF?'
amboii..soalan yg mcm nk rmpas MrF dari Lyna je..hehe..ok..kn Lyna dah perkenalkan Mr F..so jgn tnya lgy k...Lyna dah bosan dah nak menjawab...hmm..Good Luck in ur SPM bro...

Putra Hanis...hehe..siapa dia ne??xpernah dgr pun nme nye..hehe..Lyna baru je kenal dia...Kat twitter..then beralih ke skype...hehe..Dya dok kat Teluk Intan Perak..kg dia kat Bagan Serai..kg Lyna pun kat bagan serai...dia lahir pada 3 mei...k..tua dari Lyna...haha....ade satu tarikh penting utk kitorg...Kitorg start couple pada 29/12/2012..hehe..kat Skype..heehe..k la...xnk crita pnjg2....

Spm...tahun depan SPM..so Lyna trpaksa berkorban...utk cemerlang dalam SPM kali ni..Kalau PMR dulu boleh main2..SPM..xbleh main2 dah..k..Hope korg doakan Kejayaan Lyna n Calon2 spm tahun 2013...smua dapat keputusan cemerlang..Aminnn....

 K la...bye korg..jumpa lagi...Lepas SPM tahun depan...InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment