Saturday, November 24, 2012

Thanks to....

hye all...assalamaulaikum...
err..korg sehat??klu xsehat..jgn lupa makan ubat k...

ade x yg sesiapa yang berpuasa hari ni??
10 muharram??
yg brpuasa tu SELAMAT BERPUASA..
ok..Sebelum nk sambung...Al-Fatihah buat saudara SEISLAM kita kat GAZA/PALESTIN..
yg berjuang mati-matian untuk selamatkan MASJID AL-AQSA...
AlFatihah...

ok..semua dah bca??Alhamdulillah.
errmm...kli ne xnk crita psal GAZA/PALESTIN..just nk crita apa yg Lyna buat..
k..Just nk kngsi je...klu nk bca trus kan..klu xnk..xpe...sila BLAH dari blog Lyna..

ok...lawa tak blog Lyna???LAWA KAN...hehe..
ok..actually..Lyna xpndai nk edit2 blog ne..
Blog Lyna ne pun  Kak A'an yg tolong buat..hehe...
lwa dia buat..mcm org dya jugak..

Terima kasih ye kak sebab sudi tolong sayha buat blog ne..hehe,...
Xtahu macam mana nak balas budi akak..
sebab..kakak je yg slalu tlong sya edit blog..hehe..rsanya PW blog ne pun akak dah hfal..
Saya nak belanja akak makan tapi aka tak nak..hmm..ok..xpe..Sya fham...ONCE AGAIN..
THANK YOU SO MUCH SIS...


No comments:

Post a Comment