Tuesday, November 27, 2012

Drama Twitter

Assalamualaikum n hye to blogger yg belum tidur lagi...
hmm..so entry Lyna hari ni about TWITTER...

yes..twitter..so..korg dah thu Drama twitter??

hmm..Lyna pun xfham lah dengan pengguna twitter skrg ne..
nk gain followers sampai nak jatuhkan maruah diri sendiri...perlu ke??
Lyna rsa xprlu kot..

Ada yg nak tukar nationality sbb Kpop la..Doakan ayah mati cepat la..
Nak bunuh diri sebab break la...Nak heboh satu dunia sebab hilang dara..
hmm..lepas tu yg buat semua ni ..semua perempuan..Patutlah perempuan lagi ramai kat neraka...
bukan nak marah..Lyna just malu sebagai Kaum HAWA...
hmm..Lyna ne xda lah baik sgt..
Pahala pun xbnyk lgy..
umur lagi la...sekolah pun tak habis lagi..
bru thun lalu duk PMR...

Sebelum nak buat something.,.fikir dulu..kesan dan akibat...
kan semua dah merana dengan hidup masing-masing..
hmm..k..Lyna ne xde la tua dari korg kot..budak sekolah lgi..

Lyna ade gak boy..aku minat gak Kpop..aku ada gak mak ayah aku sendiri..

tapi aku tak pernah pun trfikir nk tukrar nationalitry..
nak brukkan mak ayah aku sendiri.
nak bagi diri aku kat boy sebelum kahwin...
nak bunuh diri bila break..

Ada akal guna..
memang lah sedih bila break dgn boy..tapi apa boleh buat..
kumbang bukan seekor..

Nak burukkan mak ayah..
Kita takkan ada kat dunia ni kalau xada mak ayah kan..
Depa yg besaqkan kita..
amboii..keluar dah loghat utara...

mngkin aku tak tahu apa sebnarnya niat korg buat mcm tu..
tapi apa yg aku tahu..
tak perlu nak buat publisiti murahan mcam tu..

stakat dapai follower 1K++++
xheran la..
tipulah kalau aku tak nak kn.
mmg lah nak..tapi biarlah org follow sbb mmg nk follow...
bukan sbb PUBLISITI MURAHAN...
hmm..serious..SO SAD..lagi2 yg buat ne perempuan..
dah tu..PEREMPUAN ISLAM... 

Lyna syg smua saudara seislam Lyna..sbb tu lyna xmention nama...Lyna xnak depa malau..
k..Kita jadi kan crita ne sebagai iktibar dan ambil pengajaran..
Bye..Assalamualaikum..

#Sorry..Lyna guna aku kau kat dalam entry...hehe..sorryyy..terlalu ikut emosi..#





2 comments:

  1. fokus dengan blog jaklah :) hehe . ndapayah guna barang facebook dan twitter tuh . betul'betul melalaikan ! lagipun banyak maksiatt yang berlaku dalam tuu . I support you , kak ! :) chayo'chayo ! nice entry :)

    ReplyDelete